1e week in NZ. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sjoerd Loos - WaarBenJij.nu 1e week in NZ. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sjoerd Loos - WaarBenJij.nu

1e week in NZ.

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

04 April 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een altijd leuke reis van 29 uur zitten in vliegtuigen en wachten op luchthavens was ik zaterdag uiteindelijk om middernacht
in Auckland aangekomen. Op schiphol bij het inchecken was er verbazing dat ik zonder retour ticket naar NZ zou vliegen omdat dat
zo'n ontzettend streng land zou zijn, er werd iemand bijgehaald die naar NZ belde om na te vragen of ik wel echt een Visum had.
Eenmaal aangekomen in NZ word er niet eens naar gevraagt en kon ik eigenlijk zo doorlopen.
De eerste nacht heb ik in een hotel bij het vliegveld geslapen, daarna door naar een Hostel op een kwartietje lopen van het centrum. Voorlopig nog niet veel speciaals gedaan, vooral bezig met het regelen van belastingnummer een bankrekening en een auto kopen. Het weer is hier vooralsnog erg lekker, 20-25 graden en strak blauwe lucht. Ik blijf in ieder geval deze week nog in Auckland, hopelijk heb ik dan in ieder geval een auto, en kan dan gaan zoeken naar een baantje.

  • 05 April 2014 - 22:10

    Fred En Yvonne:

    Hoi Sjoerd,

    Eindelijk vertrokken. Wat een reis zeg.
    Wij wensen je heel veel plezier daar.
    En zullen af en toe je avonturen volgen.

    Groetjes Fred en Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Sjoerd

Actief sinds 04 Nov. 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 6945

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 30 November -0001

Backpacken in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: