Ohakune en Whanganui - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Sjoerd Loos - WaarBenJij.nu Ohakune en Whanganui - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Sjoerd Loos - WaarBenJij.nu

Ohakune en Whanganui

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

18 Mei 2014 | Nieuw Zeeland, Ohakune

Vanuit Eltham ben ik na een mooie rit over de Forgotten Highway in het bergplaatsje Ohakune aangekomen. Het is nu precies tussen het zomer en winter seizoen dus er zijn erg weinig bezoekers. Op mijn 2e dag hier ben ik gaan Wildwater raften op de Rangitikei rivier, een van de wildere rivieren hier. Het was erg leuk, maar vergeleken met kajakken is het toch wat tam. Verder nog een middagje mountainbiken gedaan en wat in de omgeving rondgekeken. Nu ben ik naar de kust gegaan naar het plaatsje Whanganui. Er is niet al teveel te beleven hier, het helpt ook nietecht dat de winter er aankomt. Dus een paar dagen relaxen, dan verder naar mijn 2e wwoof plek
in de buurt van Palmerston North.

  • 29 Mei 2014 - 19:38

    Johan:

    Hey kerel, ziet er goed uit allemaal.
    Wat een mooi land hoop meer fototjes van je te mogen zien.
    groetjes van Hans en mij.

    laterzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Ohakune

Sjoerd

Actief sinds 04 Nov. 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 6936

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 30 November -0001

Backpacken in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: